Allvarligt talat

Har verkligen försökt leta efter samma artikel som jag läste i tidningen imorse. Alltså den om bombhotet mot mediahuset. Men jag hittar ingen som är exakt likadan, bara en massa små som inte innehåller vad det stod mer exakt i hotmailet. Men vi kan använda den här som bakgrundsinfo om ni mot förmodan inte läst om det.

Jag citerar därför direkt från tidningen, med stavfel och allt, detta är vad som stod i bombhotet:
"14.35 i dag kommer en boomb att utlösa på nsd i luleå så passa på att le medans ni kan fittor heej då alla på nsd ni kommer dööö <3 <3 <3".

Alltså hur, hur, HUR kunde de utrymma huset av det där hotet? Det är ju uppenbart att det här är ett verk av fjortisar eller efterblivna. Jag hade aldrig tagit ett hot seriöst från någon som använder sig av "<3". Dom hade väl åtminstone kunnat göra ett ♥? Och asså näää, jag blir så himla trött bara. Det fattar väl alla att det inte är seriöst! Det ser man för fan! Helvette!

Men eftersom att jag är schysst så ska jag bidra med en ny formulering som bombarna kan fundera på:
"Idag, dag/månad, kommer en bomb att utlösas på NSD i Luleå. Så passa på att le medans ni kan, era fittor. Hej då NSD, ni kommer nämligen att dö"

Visst låter det mycket bättre?

Kommentarer
Postat av: Majki

hahahaha hade INGEN aning om att det var det där de sagt! sjukt kul.

2010-11-03 @ 22:55:40
Postat av: Majki

Fan vad skönt att jag slapp fylla i värsta evighets-sifferkoderna? Så är det ju jämt på alla andra bloggar. Misslyckas jämt.

2010-11-03 @ 22:56:18
Postat av: tula

ofta nån ens på allvar trodde att det var seriöst? men de kan väl inte ta risken. värt det att flyga hit en bombhund ifall alternativet skulle varit att papi dog.

2010-11-03 @ 23:17:25
Postat av: EMMA

Det värsta av allt är ju att dom hade spårat hotmailet som visade sig komma från inget mindre än polishuset själv

2010-11-05 @ 22:27:07
URL: http://ridefors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0