Hello!

Tjena Bitches!

Jag är ledig idag, vaknade såklart klockan 06.03 och var klarvaken. Livet är underbart ibland! Så jag låg kvar och drog mig tills nu (?) Lustigt det där att jag alltid vaknar tidigt, full av energi när jag är fri hela dagen.

Nu ska jag snart börja röra mig mot stallet, blir skönt att kunna ta riktigt god tid på sig för en gångs skull, den enda tiden jag har att passa idag är lunch med Maria vid två. Gött! Glömmer nästan bort gårdagens förnedring! Älskar att vara seg i stallet. Typ borsta i en timme, det är som nervlugnande för mina stackars hispnerver.


Är egentligen fortfarande ganska sjuk, men skit samma, dör man så gör man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0