Laila Bagge

Eftersom att jag har en jävligt dålig dag tänkte jag ta ut det genom att rada upp lite saker man kan störa sig på hos Laila.

           

1
. Ni som har sett Veckans Kanin kommer känna igen det här. Hon tjänar skitmycket pengar på att föreläsa om självkänsla åt ungdomar på skolor och sen återigen lika mycket på att hacka ner på dem i Idoljuryn. (Underhållningsvärdet förnekar jag icket!)

2. Hon ser ut som en gammal fjortis. Alltså som en fjortis som vuxit upp och vägrat inse att nej, jag är inte femton något mer. Desssutom funkar den stilen ALLTID.

3. Hon heter Laila Bagge - trots att hon och Anders Bagge skilt sig för länge sedan. Dessutom har hon ju gift om sig, med Niklas Wahlgren. Hur ska det kännas för honom att frugan behåller sitt gamla efternamn, som inte ens är hennes, utan hennes exmakes? Och inte nog med det, Anders namn har hon ju tydligen utan minsta lilla tvekan tagit då hon ingick sitt första äktenskap. Mycket märkligt. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Fast Pejlo. Dåligt påläst. Hon heter ju Leila Bagge Wahlgren. Och troligen har hon kvar Bagge eftersom att det är så hon är känd. Jag menar, Charlotte Perelli heter ju Perelli fortfarande, hon är inte gift med honom längre. Hon har inte direkt gått tillbaka till Nilsson. Josefine Craaford är inte gift med Wille Craaford längre utan Martin aliaga. Men heter Craaford.

Jag kan dra många fler exempel. Det blir många blogginlägg för dig nu :D

2010-11-02 @ 23:17:57
URL: http://emmawii.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå leila, hon heter ju laila...........

2010-11-03 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0