Sexuellt ofredande

Igår blev jag och Therese sexuellt ofredade. Väljer att tala ut här på bloggen i brist på annat. Tänker i slutet av inlägget lägga ut en bild på gärningsmannen så ni alla är varnade. Mår såklart mycket dåligt, men tycker likväl att det är viktigt att allmänheten får en aning om att sådana här faktiskt går lösa.

Vi sitter och pratar i lugn och ro, då en "man"  fram och tigger mat. Vi ger honom det och han äter nöjt. Sen sätter han sig på en bänk bredvid och börjar prata högt för sig själv. Trots att han satt och stirrade på oss mer eller mindre konstant under tiden så kändes det inte farligt ännu, men föga anade vi vad som komma skulle. Efter ett tag tryper han in i någon sorts koja och börjar bädda i ordning mycket omsorgsfullt. Förvånat tittar vi på, eftersom att vi sitter alldeles, alldeles bredvid och det är svårt att undgå pratandet och flyttandet av kuddar. Helt plötsligt börjar han tillfredställa sig själv på en hel rad olika sätt, samtidigt som han ger ifrån sig nöjda ljud.

Det hela kändes mycket obehagligt, att sitta och försöka ha en sansad, seriös diskussion medans någon onanerar en meter bredvid en. Jag ger er därför gärningsmannen:


Staffan, 48 år.
(egentligen typ 9? Men man räknar ju i kattår/människoår)


Kommentarer
Postat av: anna

hwhhshshshsahahahaha ja dööööööööööör

2010-11-07 @ 15:35:26
URL: http://hocuspocus.blogg.se/
Postat av: alice

ger han ifrån sig ljud nu också?!?!

2010-11-07 @ 15:39:18
Postat av: tula

HAN RUNKADE IDAG OCKSÅ!! hela korgen skakade

2010-11-07 @ 16:28:52
Postat av: Anette

KAN KATTER ENS GÖRA SÅ? Vill fråga HUR, men vet inte om jag vill ha svaret.

2010-11-07 @ 18:15:34
URL: http://anettel.blogg.se/
Postat av: izabel

HAR HAN BÖRJAT NU IGEN?!

2010-11-08 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0