SJUKT!!




Mina kära vänner! Bered er på gnäll!
Inte om viktiga saker dock, rubriken var bara lur.


Mår svinjävla dåligt. Skojar inte. När jag vaknade imorse kändes mitt hvud som att det hade fått en ordentlig smäll. Med en träklubba. Nä, en träklubba med spikar. Rostiga spikar. Det räcker inte heller. Det var Hulken som slog, av hela sin kraft. Så ont gjorde det, fattar ni? Det är inte nådigt Och han var dessutom redigt förbannad.


Vidare då? Vill ni höra fler symptom? Vad bra! Det kändes som att jag hade en liten boll av taggtråd i halsen, just där man sväljer.

Det har runnit snorblandat blod ur min högra näsborre. Ja, tjejer bajsar. Dom snorar också.

För övrigt så har jag också haft Hulkens ansiktsuttryck hela dagen. Inte för att jag har bajsat, utan för att jag har en djävulskt humör.



Kommentarer
Postat av: chebz

ha... du sa bajs

2010-11-11 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0