Vadå gratis present?

Det har stått stilla här på bloggfronten, jag vet. Har inte så mycket att säga.

UTOM ATT JAG ÄR FÖRBANNAT LESS PÅ ATT FÅ EN "GRATIS PRESENT" PÅ SPOTIFY. Ska jag få en gratis present av Spotify vill jag att det ska vara en miljon kronor eller alla Harry Potter-filmer eller MVG i alla ämnen eller en livs levande pegasus eller en bil gjord av guld eller femton chokladkalendrar med Milky Way i. INTE NÅGON DJÄVLA LJUDKONST FRÅN MODERNA MUSEET. Nej tack, då är jag hellre utan gratis present.

Den minsta gratispresenten jag kan nöja mig med är kanske Jesper Rönndahl. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha honom till dock. Möjligen kan han sitta i min garderob och varje morgon när jag ska plocka fram kläder kan han få köra "dagens tips". För er som inte vet vem det här är, synd.


Kommentarer
Postat av: :p

:P

2010-11-30 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0