Dagens största händelse

Nä, men hur ser förra inlägget ut egentligen. Gud så estetiskt! Jag borde fan gå Es3d istället. Jag säger som Bert: sluta deppa, börja steppa!

Orkar inte gå och duscha. Fyfan vad äcklig tjej tänker ni nu, jag lovar hon luktar röv. Ja, kanske lite. Jag ska inte ljuga för er, vänner. Jag kanske inte luktar så jävla gott just nu. Men vad ska ni göra åt det? Skicka hotbrev? Bussa era kusiner som har knivar på mig? Elda upp min brevlåda? Vi ser väl.

Anledningen till att jag inte vill duscha då? Förutom att jag är ett äckel såklart! Jo, Alice's häst trampade på mig (känn dig JÄVLIGT utpekad Triton) så jag fick ett sår. Och vi vet ju alla hur det svider när det kommer vatten i sår. Det är inte så jättejättekul. Om man inte är emo och gillar smärta det vill säga. Men inte ens då är det så jättekul, för det gör ju inte sjukt ont. Om man är emo och gillar smärta vill man nog att det ska göra satans jävla förbannat ont, eller hur? Bara en tanke.. Så ett sånt här sår är liksom aldrig bra. Det gör för ont för mig som "normal" och det är för milt för ett emo. Tack Triton! (Sätter citattecken, för att skriva att jag är normal utan citattecken vore en lögn)


Kommentarer
Postat av: sillidill

på tal om att lukta röv så luktade det seriöst apröv på bussen idag till porsön.

2010-10-26 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0