Forever young

Av någon outgrundlig anledning så vill min hjärna väldigt gärna att jag ska gå i SP2D istället för SP3D. Vet inte varför? Kanske är det för att jag vägrar växa upp och bara vill vara typ sjutton hela livet?

Det börjar iallafall bli ett problem nu. Ty senast i söndags mailade jag in en novell till min svenskalärare, undertecknad med Elin Palo SP2D. Bra där, smart drag! Samma sak när jag bokade tid hos syon, då skrev jag också Elin SP2D vilket jag inte överhuvudtaget märkte föränn Syon tittade konstigt på mig när jag började tjafsa om att vi "hade haft möte i slutet av tvåan" . Han typ, öööh du går väl i tvåan, retard?

Listan på exempel kan göras oändlig! Men jag ska inte tråka ut er med det. Men ni kan väl hjälpa mig, ok? Om jag någonsin skriver här att jag typ "älskar min klass, ni är bäst SP2D!!!!", då rättar ni mig, okej? Säger till mig att, Elin, du går faktiskt i trean, det är ditt sista år, det spelar ingen roll hur mycket roligare det är att säga. Tack! Annars kommer det sluta med att jag står och skriker SP2D ALE ALE ALE på flaket i juni..

Kommentarer
Postat av: elin

åååååh studentveckan!

2010-10-14 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0