Grattis bögjävel!

Idag fyller världens finaste Elvira 18!
Jag är så jävla glad att du finns, du är bäst. Så därför tänker jag tjata med gratulationer hela dagen tills du är så jävla less att du bara kräks på mig.

             
                                                    Snygg fyllebild..


Ändå att vi är arton nu? Vad konstigt det känns. Jag minns när vi var små, fan vi har nog spenderat ett oräkneligt antal timmar på att leka häst. Jag minns när vi gjorde svampsoppa och jag minns när vi lyssnade på "liten blir stor" och trodde att vi var just stora och vuxna, vad var vi då, typ tolv?
Jag vet inte riktigt vad jag försöker få fram här. Men grattis bitch. Kom ihåg vem som har paxat framsätet i Gösta!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: älvirra 12 år

hahaha fyfan du är bäst elin! där kan vi snacka minnen :')



kan ju tillägga att jag inte kommer ihåg när bilden togs(jaLKjagvet)men du fattar...haha. och sen så kan du ju he upp den på FB oxå så jag kan sno den ;)

2010-10-12 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0