Ni vet väl att det är farligt att grogga med energidryck?

Det hade blivit över en powerking från groggvirket från igår. Hittade den i min väska och förpassade den till kylen. Där hittade min moder den.

"Vad är det här?" frågade hon med irriterad röst vilket fick mig att ställa dessa två frågor (tyst för mig själv i huvudet visserligen)
A) Är hon lite efter och vet inte vad en energidryck är?
B) Tänker hon skälla på mig för något igen?


Svaret var B. "Du vet väl att man inte får blanda sprit och energidryck?! Det är jättefarligt" Självklart svarade jag att ja, det vet jag antagligen. Då kom den givna följdfrågan "vad ska du ha den till då?" och på det svarade jag två olika saker. Inledde starkt med ett "inget" för att sedan följa upp med ett "jag vet inte" innan jag gick därifrån.

Slutsats: Fan vad bra att man är rapp i käften alltså!

PS! Är det någon p12 där ute som vill ha denna delikata dryck? Det är bara att hoppa på BMX:en och rulla hitåt.

Kommentarer
Postat av: alllllis?

ni vet väl att de är fel att shotta med likörglas?

2010-10-03 @ 19:54:30
Postat av: ego

p12 <3

2010-10-03 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0