Sirin min gamle vän

En del av er som följt mig ett tag kanske minns historian om min fantastiske bästa kompis Sirin? Han svarade ju aldrig på mitt mail ser ni.. Det är ganska deprimerande. En fruktansvärd besvikelse, sanna mina ord. Äntligen berättar jag sanningen om mitt mörka förlutna, jag bara pourade my soul out och inte får jag något svar. Sviken av världen och samhället, och min enda sanna vän.

Men min fråga till er är: tycker ni att jag ska höra av mig till Sirin igen? Kan det vara så att mailet kom på avvägar, att han kanske sitter och väntar på svar, precis som jag?





Något jag uppfattade först nu är "hur mar du?", kan han svenska?!


Kommentarer
Postat av: elin

han kanske har lärt sig svenska för din skull. GO FOR IT!

2010-10-13 @ 14:41:41

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0