Sleeeepyheeeaaad

Sitter här framför datorn och sjunger med i låten, det låter för jävligt helt ärligt. "Sleeeeeepyheead sleepyheeaaaad" med målbrottsröst. Fast jag låter skitdåligt så är jag FANIMIG sugen på julshowen hörrni. Fast inte själv, bara om vi är allihopa.

Blir hellre ihågkommen för det på skolan än för typ den gången jag gick in i en stolpe och spillde soppa. Eller när Cissi och GO skrämde mig så jag skrek så det ekade i hela korridoren. Eller någon annan av alla miljaders skammiga saker jag gjort. Det är samma sak som principen med att göra fula miner på bild. Hellre utskämd med flit än ofrivilligt utskämd.



Förresten så är det skolfoto på torsdag, woo,
muttjävelshelvettessnorkuseätandefittfan också.
Funderar på att köra den blicken på bilden (se ovan)
Vanligen utdelar jag den bara till folk som förtjänar den,
men kan väl göra ett litet undantag. Erkänn rädd man blir?


Kommentarer
Postat av: fritz

be-äll-o-äss-äss-a

be-äll-o-äss-äss-a

be-äll-o-äss-äss-a

glöggen heter blossa



också en dans på det, vilket julstämning som skulle infinna sig i aulan, ja jag säger då det!

2010-10-04 @ 17:04:28
Postat av: elin

håller med frtzl! jag, lizzie och frtzl kom på ett underbart juligt nummer :)

2010-10-04 @ 22:23:38
Postat av: cisisisis

ofta jag lyckats skrämma någon??



2010-10-05 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0