Visste du att..

att jag vill göra allt utom att städa, som jag borde..
att min senaste kyss var väldigt trevlig ändå!
att jag lyssnar mest på TTA
att jag pratar alldeles för mycket
att jag inte gillar skräckfilm
att min första riktiga kyss var egentligen riktigt fin men också riktigt dum
att jag avskyr när folk snackar dåligt svensk
att kärlek är en tjock hårig mörkbrun ponny
att jag gillar att sova äta prata
att jag alltid kommer att vara pappagris 
att jag är hemligt förälskad i
Andre Wickström
att sist jag grät var av skratt säkert, det händer rätt ofta
att min mobiltelefon är en mean machine
att när jag vaknar på morgonen är det inte kul att vara i närheten
att innan jag går och lägger mig kollar jag fejan
att jag just nu tänker på hur djävulskt fettigt mitt hår är
att ikväll ska jag städa lite, sen duscha, sen sova
att imorgon kommer jag sitta i skolan och längta hem
att jag hoppas på fint väder på studenten och obegränsad rikedom

Snodde listan av Emma, tänkte att det är bäst att ange källa ifall hon skulle se och tänka ba "shit vilken tjuv". Men sen kom jag på att bara för att jag läser hennes blogg behöver det inte betyda att hon läser min. Men Carro kanske skvallrar.. Så just in case.

Kommentarer
Postat av: bella

taack så jättemkt :D

2010-10-25 @ 15:03:11
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: EMMA

haha pluspoäng för länkningen där elin!

2010-11-01 @ 20:43:15
URL: http://ridefors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0