Webbdesign i mitt hjärta

Ska icket klaga på kvaliteten på lektionerna eller något dylikt. Ej heller på vissa medstudenter från handels som beter sig för jävligt. Det lämnar vi.

Ett stort problem för mig är det att jag är så uttråkad av kursen att jag väljer att roa mig själv yttepyttelite genom att döpa filerna till saker som "internetsida fo sho" och "webpage fo shizzle" och "hemsidizen". Det jävliga är när man ska få hjälp och läraren kommer och tittar över axeln på en för att sedan fråga vilken det gäller. Det är då man inte har lust att svara hemsida fo shizzle ma nizzle..

Kommentarer
Postat av: kolli_lover_97_forever

har du lisett?

2010-10-06 @ 00:14:26
Postat av: ego

webdesign <3 avundsjuk att jag inte fick läsa kursen i år igen...............

2010-10-06 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0