Facebook min älsklade

Sitter och väntar på Elvira, hon käkar middag! Sen ska vi cykla vidare i natten, vad som händer vet jag ej och det vill ni inte heller veta. Det här är ingen sån blogg.

Vad jag däremot kan berätta är att jag gjorde ett quiz på facebook "vilket politiskt parti är du?". Svaret jag fick var SverigeDemokraterna. Känner mig lite splittrad här. Liksom hur kan man få fram det ur ett test med typ tio frågor när det är ett en, max två-punktsparti?

Vet inte, men kände att jag inte ville SHARE MY RESULT med resten av fejan riktigt ännu. Är inte riktigt redo att alla ska tänka ba shit vilken rasse hon e den där!!! fan asso elin asso shiiit. om det står på facebok äre liks sant shit asso!!!! Men sen kom jag på att bloggen ändå länkas dit -men eh, ingen läser ju ändå den så.

PS! När jag gjorde quizet på Svenska Dagbladets hemsida så var jag typ folkpartist.. EH igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade*

2010-09-14 @ 11:22:30

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0