Hälsostatus: Under all kritik

Helt plötsligt, som en blixt från klar himmel! Pang, så slog någon jävla brakförkylning ner. Helvetes ont i huvudet fick jag, snorig utav bara fan och trött. För att inte tala om humöret som är käpprätt åt helvette. Och linserna svider som fan, kan bero på att jag har haft dem i två månader eller mer? Vet ej och är för cool för att bry mig.

Men fan alltså ni förstår inte! Försöker svära så mycket som möjligt i texten för att det ska gå fram klart och tydligt precis hur synd det är om mig. Om jag tar av mig halsduken för att jag svettas så jävlart börjar jag frysa, sätter jag på den igen så blir det för varmt. Hå hå ja ja. Tänker överlag inte glada tankar denna dag.

Har visserligen en snickers i jackfickan, men den är inte min, den är till min brorsa och dessutom har jag fått dubbelhaka så.. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: elin

om du kommer på lördag: krya på dig

om du inte kommer på lördag: jag känner ingen empati



(mohahaha, vad ond jag är)

2010-09-29 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0