Heeeeeeeejeeee

Har som ni ser börjat lida av en viss brist på rubriker, men det är inget problem för en klyftig tös som jag. Har helt och hållet själv kommit på att man kan använda hälsningsfraser som rubrik! Ja, det är fritt fram att applådera.

Lyssnar på Le sport, Euro Deluxe Dance Party för tillfället. Precis som alltid då jag lyssnar på den skivan är jag helt oförberedd på i vilken ordning låtarna kommer. Men det är alltid sjukt trevligt när man sitter och tänker på annat någon helt plötsligt skriker

COME ON NOW SHOW ME YOUR PENIS

sen

COME ON NOW SHOW ME YOUR DICK

Och man hinner panika typ en evighet innan man kommer på att sänka volymen och byta låt. Så man undrar ju vad ens föräldrar tror att man lyssnar på.




Kommentarer
Postat av: jennie

låtsas-gäsparen!!!!!!!!!!



2010-09-09 @ 00:22:26

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0