Tillbaka och lika patetisk som vanligt

Eller back by popular demand som Eminem skulle ha sagt (rappat). Bara att konstatera att jag måste vara en av de tråkigaste lo-lifer:sarna som finns i hela världen. Alltså det är fredag kväll, cirka hälften av min bekantskapskrets befinner sig nog i dimman just nu. Annars myser de väl med sina repektive eller har filmkväll med polarna eller något. Men inte jag. Jag sitter här.

Eftersom att jag har bloggtorka tänkte jag att jag skulle hä ut en bild typ. Försökte ta en "fin" bild på mig och katten här om dagen, av någon outgrundlig anledning. Hur kunde jag ens tro att det skulle bli en fin bild när a) jag var med på den, b) katten ville gå ut och kissa och c) jag tog den i den klassiska fjortisposen, med spegel.

                                  


Ja jag är en djävla djurplågare alltså och ja jag har tjock arm och mongishand.

PS! What's up med att alla helt plötsligt älskar Mannen I Den Vita Hatten? Inte för att skryta men den upptäckte jag i sjuan typ? Vad jag däremot har upptäckt nu är detta.

 

 


Kommentarer
Postat av: cheabzbi! (eller gör jaaaa?)

yeasayer<3 (lyssna på den här:

http://www.youtube.com/watch?v=6QhykGh4VPw)



åh elin, DIN BLOGG ÄR ALIVE IGEN!

kan inte med ord beskriva lyckan jag känner just nu.

det är för mycket. jag börjar gråta lite.

2010-09-25 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0