Tjabba tjena hallå

TJENA MITTBENA! Vi har fått en ny stationär dator! Eller fått och fått, vi har väl köpt den. Eller vi och vi, pappa har väl betalat den. Hur som helst så har jag ju inga bilder på den och ingen musik. (Spotify ♥) Dessutom är tangentbordet lite krångligt. Eller lite och lite, mer jättekrångligt.

Då ska vi inte ens nämna musen?! Den ser ut som någon jävla skapelse från Terminator. Eller något nytt vapen i Aliens versus Predator eller en fet rakapparat kanske? Jag. Fattar. Ingenting. Det tog skitlänge innan jag ens fattade hur man klickade med den. Sen är den sjukt stor också, ska hä ut en bild så ni fattar. Alltså min hand är för liten.

            


Sen kommer min brorsa ba:
Karl
: Tycker du att den där musen är konstig?
Jag: Ja, vad är det för fanskap? Är det nån spelmus?
Karl: Nä, det är en lite dyrare modell bara, med mer funktioner. Men bry dig inte, jag kan fixa en gammal åt dig.

Vilken pik! Den väcker många extensiella frågor: Är jag för puckad för att ha en datormus med massa funktioner? Är den för dyr för att överlåtas i mina ack så fumliga händer? Ser min käre lille bror mig bara som en... LANTIS? Och vad fan behöver man mer för funktioner är vänsterklick, högerklick och scroll??!


Kommentarer
Postat av: e.g-o

Naaaaw, det var ju apgulligt ju! Han bara tar hand om allt: "men bry dig inte, jag kan fixa en gammal åt dig". Karl Palo, dagens hjälte!



Tears...

2010-09-02 @ 19:18:06
Postat av: Anette

HAHA ÅH! Nej Elin, jag tror helt enkelt att det handlar om att vi håller på att bli för gamla för dagens teknik.

2010-09-02 @ 22:02:15
URL: http://anettel.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

okejdå! i won't! ;)



allt bra med dig babe?

2010-09-05 @ 02:18:07
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0