En hjältes återkomst

Hej allihopa! Har ni saknat mig? Klaaart ni har. Ni har gråtit och slitit ert hår och bett till gud och önskat till fallande stjärnor och delat kycklingben och blåst torra maskrosor och allt sånt där och det slog in. Jag är här igen.

Ikväll har jag varit med Izabel och Alice, vi gjorde en (himmelsk, måste jag säga) kladdkaka. Nog åt vi ganska duktigt av den, alltså väldigt väldigt ordentligt. Om vi säger såhär, tur att jag har mjukisbyxor på mig för en gångs skull. Det sista jag tänkte när jag reste mig upp var "fyfan nu har jag ätit så mycket jag mår illa igen".. Hela vägen hem ba äuuuuhh kör försiktigt och så kommer jag in genom dörren och pappa säger "Elin det finns bullar i påsen där, ta en"


Tur att man är en jävla hjälte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0