Den sämsta låten jag vet

Det finns en låt som får mig att må illa. Den sänder kalla kårar av obehag längs min ryggrad. Går någon och sjunger på den, då känner jag bara hur det rycker i mina krumma små fingrar. Får behärska impulsen att dra av mig mina skitiga sockar och mula ner dem i halsen på den stackars förvirrade själen. Skulle någon, gud förbjude, ha den som ringsignal så blir straffet omedelbart nackskott. Hårt? Möjligen. Rättvist? Ja.

Ni kanske undrar vilken låt jag talar om? Jo denna:




Men va? Serri? säger ni kanske nu. Kanske tänker ni "den som är så fin?". NEJ DET ÄR DEN INTE. Då säger vi så! På återseende!

Kommentarer
Postat av: evil person

piratebay på direkten, måste ha den som ringsignal när du ringer gumman!

2011-02-02 @ 09:21:16
Postat av: fritzl

MEN JA PALO!!!!!!!!



Det här är helt otroligt, har aldrig trott att jag skulle hitta nån som har samma åsikt som mig när det gäller den här "låten"! Men, så fort jag såg rubriken fick jag en fantastiskt känsla av vad som komma skulle. Det här är anledningen till att du är min vän.



2011-02-02 @ 14:15:15

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0