Hej alla glada

Ska bara uppdatera lite här, innan jag går i duschen. Sen ska jag sova! Målet är att somna innan tio, men det verkar knepigt. Kanske innan elva är mer logiskt. När man har gått och lagt sig ska man ju liksom spela lite spel och sådära. På tal om det så kom jag på att mina potatisar garanterat ruttnat i Smurfville. Fy faan vad deppigt. 24 timmars arbete av mina trogna smurfundersåtar, åt skogen. Käpprätt åt skogen.

Ibland har jag verkligen inget att säga, vad tungt det är. Vill prestera. Vill vara er Kenza. Men Kenza sätter nog inte vispen fel i diskmaskinen och äter ett muffins för mycket och lämnar tv-spel på golvet. Nä, hejdå på er.

MVH
Inte-Kenza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0