Jobbigt läge

Jobbig situation på Helex idag. Kan ju dela med mig, känns som det var längesen intressesmurfarna dansade för min skull!

Springer på bandet, har väl cirkus en halvtimmes joggande framför mig. Tänker glatt att jag ska titta på TV under tiden, eftersom att det lämpligt nog finns dylika apparater upphängda på väggen framför mig. Visserligen finns det en hel rad med TV:ar, men det är inte alla man kommer åt att titta på utan att låsa nacken kroniskt i någon sorts snedvriden vinkel. Enligt min bekvämlighetsfaktor så finns det två stycken att välja på.

Optimistiskt spanar jag in utbudet. Till vänster skådar jag Extreme Home Makeover, som trots sin vädigt uppenbara fejkhet alltid får mig att ta till lipen. Inga undantag. Inte så mycket för han Ty's skrikande och alla "hjälpsamma frivilliga bybor" som hjälper till när det är EN TIMME KVAR TILL FAMILJEN KOMMER OCH VI SKULLE HA TAGIT IN MÖBLERNA FÖR TRE TIMMAR SEN KOM IGEN NU VI GÖR DET FÖR DEN HÄR FINA FAMILJEN NUUU!!!!!!! Utan mer för att jag vet inte, det bara blir så.

Eftersom att jag har föga lust att grina samtidigt som jag springer vänder jag mig till alternativ nummer två, vilket visar sig vara: ett UR-program om äckliga småkryp. Seriöst, det var en evighetsekvens med spindlar som bar sina ägg under magen. Och det kryllade av dem.

Samtidigt känner jag en liten, svag oro (inte så mycket för att jag mår illa som för att det vore så otroligt typiskt mig) för att den halva av Jessikas Grand Deluxe som jag glatt klämde i mig en halvtimme tidigare ska komma upp på bandet.

Kan lätta era oroade hjärtan med att:
1) Extreme Homemakeover gick över medans jag fortfarande var enbart fuktig i ögonvrån
2) Jag spydde inte, men jag tycker mitt svett luktade lite Umami-dressing?


Tänkte googla en bild på Ty och en
på spindlarna och deras jävla mag-ägg
men det var ta mej fan helt vidrigt äckligt
så vill ni se det så är det bara att söka själva


Kommentarer
Postat av: EMMA

Okej jag googlade spindlarna.. Ångrar det nu. Inte mys!

2011-03-06 @ 17:14:12
URL: http://ridefors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0