!!!!11oneone

Vet ni vad jag fick på posten idag? Vet. Ni. Det. Nä, det vet ni kanske inte, lite svårt kanske om ni inte av någon outgrundlig anledning kollar min postlåda. Det hoppas jag verkligen att ni inte gör, för då är ni jävligt obehagliga.


Nu ser det för visso ut som att jag gnager på boken, men det gör jag inte. Det var mer att illustrera hur länge jag har "velat sätta tänderna i den" så att säga. Det hela är mer ett lyckoskri. Fattaaaaaaaaaaa!! Ser ni?! Tror egentligen inte att den kommer vara lika bra som Skynda att älska men jag måste läsa den nu nu nu. Men ni vet hur det är med såna här grejer, man segar med dom. Sparar på det. Vill aldrig att godiset ska ta slut. Därför blir det ett kapitel i taget.




Vet inte vad jag ska jämföra med för att ni ska fatta riktigt. Jag är en konstig artonårig tjej som hellre har Alex Schulmans autograf än typ Lady Gaga, eller Zlatan, eller Håkan Hellström eller Heidi Klums eller vems ni nu vill ha, vad vet jag?

Och det är inte ens en personlig hälsning, men det är ändå stort på något vis, ska ta med och skryta till Frida nån dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0