Je-fe

När jag inte orkar skriva något så länkar jag till ett gammalt inlägg som Jennifer tyckte var kul → här. Tycker mest det var sant dock.. Jävligt sant, men det är ju inte så konstigt eftersom att jag är ett geni.

Jennifer förresten.. Hon "fickringde" mig typ tre gånger idag efter religionen.. Och talade in ett "meddelande" som bestod av steg och någon som sa hej hej till någon de typ mötte i korridoren. Tack Jeffe!
Vet inte om vi är "Jeffe" med varandra, men det har som alltid varit en hemlig dröm för mig att kalla någon som heter Jennifer för Jeffe.. Försökte med en annan bekant med samma namn, men det blir bara Jennfa.

Fyfan vad tragiskt liv! Tjingelingpling!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du pratar väl inte om mig nu va??????!!!!?

2011-04-10 @ 02:01:03
URL: http://hejsanjennifer.blogg.se/
Postat av: Je-fe herself

Känner mig fortfarande väldigt hedrad över att ha ett eget inlägg på din underbara (oaktiva) blogg! :D <3

2011-04-21 @ 15:36:23

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0