Min nyaste playlist

Har nyss gjort "färdigt" min sämsta playlist hittills på Spotify. Eller gjort klart och gjort klart, dom där blir ju aldrig färdiga. Den heter Om jag hade haft en partyplaylist så hade det varit denna så då förstår vi alla vart det lutar. Kommer verkligen inte att publicera den här. Tror inte att någon annan än jag hade gillat den, för jag har så jävla SKEV musiksmak.



Kan dock slänga in den här, som inte är med på playlisten, men den är apans bra, plus att jag av någon anledning tycker att det är den schönaste musikvideon, någonsin.


Kommentarer
Postat av: elin

GILLA! Undrar vilken skön drog den där killen hade tagit.

2011-03-16 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0