Min sista kväll?

Imorgon ska jag alltså operera ut min jävla visdomstand. Är så fruktansvärt rädd att jag ibland börjar hyperventilera helt plötsligt och måste linda in mig själv i en filt. Det stora problemet är att ingen tar min rädsla på allvar, alla säger "men ge dig nu Palo", utom mina föräldrar, dom säger "ge dig nu Elin" - men sak samma.

Den massiva avsaknaden av tröst har drivit mig in på farliga domäner, nämligen olika google-sökningar med termer som "visdomstand operation smärta" och "visdomstand operation komplikationer", och för säkerhets skull även "visdomstand operation död" och resultaten har som ni säkert kan ana varit föga lugnande.

Jag kommer säkert inte dö imorgon, men jag kommer nog att bli förlamad i nedre ansiktshalvan, förevigt deformerad och oförmögen att formulera förståeliga meningar.  Den minsta skadan jag räknar med är hamster/grottmänniske-käke och förlorad förmåga att känna smak. Bara tanken på att aldrig avnjuta en deli-k med hot chili i locket ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0