Tur man är duktig

Gick ju himla bra det här med bloggandet. Jättejättebra gick det. Men jag är inte ens förvånad själv, är så himla upptagen med att hata mänskligheten för att ens ha tid att tänka på någon jävla blogg. Nån jävla bloggjävel.

Tänkte avreagera mig på lite zombies men det kommer inte gå för jag blir så himla psykad av mitt hår. Det luktar vitlök och brända däck. Det känns som att lukten bara knackar mig på axeln och när jag inte vänder mig om och svarar så liksom våldsdyker den in i min näsa och gottar sig in där. Den bara myser in sig så jag tillslut inte kan ignorera den längre.

Den bara våldtar min näsa.


Kommentarer
Postat av: määääry

sånt som händer vettu. Det är chillibill.

Som superbloggare tar det ett tag mellan inläggen, man måste ju få leva också.

Citerar en person som jag icket nämner vid namn, känns överflödigt: "det gööööööööööööör inget".

Puss!

2011-10-23 @ 22:22:36
URL: http://maarylooo.blogg.se/
Postat av: maria

med tanke på din inkomst från bloggen kan jag tyvärr inte alls hålla med åvanstående talare. Men okej, du får en ny chans att förbättra dig!

2011-10-23 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0