Skandal

Är väldigt, väldigt trött. Sjukligt trött, eftersom att jag håller på att ställa tillbaka dygnet, som jag ändrat tack vare nattjobb och lov i allmänhet.

Jag är, utan överdrift, så trött att jag håller på att somna sittandes. Ögonen svider och försöker lömskt stänga sig utan min tillåtelse var tredje sekund. Jag satt med datorn i sängen tidigare, men var tvungen att flytta mig till en hårt trästol i köket för att inte bara slockna. Jag är tillochmed så trött så jag tänkte sänka mig till att dricka min kvarglömda powerking (mer om den här) - förstår ni då hur illa ställt det är?

Och då har någon hällt ut den? Va? URSÄKTA MIG MEN VA? VEM HAR GJORT DET?
Om jag hade orkat så hade jag skrikit, min energi räcker bara till ett litet "fan"..

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

sov då med dig lillplutten

2010-11-07 @ 21:18:54
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0